تبلیغات
Generate your flash بلاگ تخصصی پارکور و فری رانینگ تهران - قوی کردن عضلات سینه و سرشانه
آموزش پارکور برای همه

قوی کردن عضلات سینه و سرشانه

چهارشنبه 24 شهریور 1389 10:52 ق.ظ

نویسنده : dcm3
ارسال شده در: بدن سازی و پارکور ،

پرس سینه روی نیمکت
روی نیمکت دراز بکشید ، پاهای خود را بطور صاف روی زمین قرار دهید ، باسن خود را روی میز قرار دهید و شروع به تمرین کنید. خودتان را جوری تنظیم کنید که میله در راستای چشمانتان قرار گیرد.
میله را با دستان خود  تقریبا 10 سانتی متر خارج از عرض شانهایتان بگیرید. انگشت شست را دور میله نگه دارید(برای ایمنی چون ممکن است میله از دست شما رها شود و آسیب جدی به شما وارد شود). ملیه را پایین بیاورید تا روی سینه ، شانه های خود را عقب نگه دارید و سینه را بالا بیاورید. آرنجها را بکشید ، میله را به سوی شانه پرس کنید بدون اینکه آرنجها به هم برخورد کنند.
میزان تغییر  در عرض گرفتن میله توسط سرپنجه ها می تواند قسمتهای دیگر سینه را تقویت کند. با نزدیکتر کردن دستها به یکدیگر  می توان داخل سینه و با دورتر کردن دستها می توان قسمت های خارجی سینه و سرشانه را قویتر کرد.


منبع:www.buildingyourbody.com
ترجمه : dcm3


click to view



دیدگاه ها : نظرات
برچسب ها: بدن سازی ، آموزش پارکور ، حرکات استقامتی ،
آخرین ویرایش: پنجشنبه 25 شهریور 1389 07:17 ب.ظ